luni, 20 iulie 2009

cheful "RESPIRA VERDE"

A fost si a trecut primul chef sub emblema "RESPIRA VERDE", care credem noi a fost un succes destul de ok, speram ca data viitoare sa fie mai bine, cu toate ca am infruntat vremea ploioasa ce ne-a dat tarcoale pe tot parcursul party-ului.

Cum spuneam a inceput de la ora 20:00 cu dj skb(tm) cu un mix de dnb si reggae.

comment skb



si am continuat cu dj colin klix(tm) cu un repertoriu excelent de 2step-garage si jungle ce a incalzit atmosfera din public
comment colin klix


urmat de o trupa de dj bread and butter(ar) cu o partida spectaculoasa de funk si droken beat ce a ridicat mainile in aer celor prezenti la eveniment
comment bread and butter


cu un dnb and jungle a incitat dj elementrix(ar) asistat la un moment dat de mc ureche(ar ,tovaras) cu o replica pe tema prielnica gustata de public

comment elementrix


urmat de dj deevision (tm) ce a mixat un electro-dnb pe placul multora din public

o mica particica din mix dj deevision


apoi o prezenta feminina in line-up dj automakeet (tm) o drujbista hard-dnb ce a combinat mai multe genuri de muzica printre care si hip-hop care a fost pe placu hardcor-istilor


cheful a continuat apoi cu dj chw_me (ar) cu un dnb pt cei dornici de dans chiar daca afara ploua mega tare

am avut parte si de un foc de tabara splendid



dupa terminarea line-up-ului au mai venit inca o data la pupitru dj colin klix & dj deevision cu un dnb si jungle ce a ridicat praful cu toate ca ploua (super)



cu toate astea am rupto pana dimineata la ora 8, apoi am mixat eu cu tovarasii pana la ora 12 cand nu a mai facut fata si am mers cata carari, va asteptam data viitoare cu o vreme mai buna si ...... saluttttt!!!

Un comentariu: